Retourbeleid
Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen. De volgende informatie is nodig om je ruil/terugbetalingsverzoek te verwerken:
Producten moeten in originele staat zijn met originele labels en etiketten.
De verpakking mag niet beschadigd zijn en moet in originele staat verkeren.
De retourzending moet een retourformulier bevatten. Download het retourformulier hier: Formulier
De te retourneren goederen mogen geen gebruikssporen vertonen.
Bestelnummer
Foto- of videomateriaal dat het probleem duidelijk aantoont (voor producten die beschadigd, niet zoals beschreven en onjuist zijn ontvangen)
Als het probleem gegrond wordt bevonden, zullen we alle kosten dekken om zo snel mogelijk voor een vervanging te zorgen.
Als de geretourneerde goederen niet aan deze voorwaarden voldoen, kunnen we je retour helaas niet in behandeling nemen. We behouden ons het recht voor geretourneerde goederen te weigeren als we vermoeden dat ze buiten onze schuld zijn gebruikt of beschadigd.
Controleer altijd of je pakket een Track & Trace code heeft. Zonder bewijs van verzending met een Track & Trace-code worden zoekgeraakte retourzendingen niet vergoed. Het versturen van je retourzending per post zonder Track & Trace code is op eigen risico. Als klant ben je verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending, inclusief eventuele douanekosten: retourkosten worden niet vergoed. Houd er rekening mee dat er hoge kosten kunnen zijn voor het terugsturen naar China. Als het pakket de status "lost in transit" vertoont, zijn wij niet verantwoordelijk voor de retourzending.
Zodra we je retourzending hebben ontvangen, laten we je per e-mail weten dat de retourzending is ontvangen. We storten het aankoopbedrag binnen enkele dagen nadat we je retourzending hebben verwerkt terug op je rekening.
Helaas kunnen producten die aan een of meer van de volgende voorwaarden voldoen niet worden geretourneerd:
a. Voor verzegelde producten. Als het zegel verbroken is, kunnen deze producten niet geretourneerd worden.
b. Die door de handelaar zijn vervaardigd volgens specificaties van de consument (maatwerk).
c. Die duidelijk persoonlijk van aard zijn.
d. Die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden.
e. Producten als ondergoed, lingerie, panty's en verzorgingsproducten vallen niet onder het retourrecht. De reden hiervoor is hygiëne. Deze producten kunnen dus niet geretourneerd worden en worden niet in behandeling genomen.
f. Producten moeten binnen 14 dagen na aankomst worden geretourneerd.
Annulering van bestellingen
Het is alleen mogelijk je bestelling te annuleren 5 minuten nadat je de bestelling hebt geplaatst. Na 5 minuten worden onze bestellingen gestopt in het verwerkingsproces en daarna is annuleren helaas niet meer mogelijk.
Om je bestelling te annuleren kun je contact met ons opnemen via info@duvora.nl nadat je de bestelling hebt geplaatst.
Retourzendingen zijn altijd voor risico van de afzender, retourkosten worden niet vergoed.
Producten moeten in originele staat zijn met originele labels en etiketten.
De verpakking mag niet beschadigd zijn en moet in originele staat verkeren.
De retourzending moet een retourformulier bevatten. Download het retourformulier hier: Formulier
De te retourneren goederen mogen geen gebruikssporen vertonen.
Bestelnummer
Foto- of videomateriaal dat het probleem duidelijk aantoont (voor producten die beschadigd, niet zoals beschreven en onjuist zijn ontvangen)
Als het probleem gegrond wordt bevonden, zullen we alle kosten dekken om zo snel mogelijk voor een vervanging te zorgen.
Als de geretourneerde goederen niet aan deze voorwaarden voldoen, kunnen we je retour helaas niet in behandeling nemen. We behouden ons het recht voor geretourneerde goederen te weigeren als we vermoeden dat ze buiten onze schuld zijn gebruikt of beschadigd.
Controleer altijd of je pakket een Track & Trace code heeft. Zonder bewijs van verzending met een Track & Trace-code worden zoekgeraakte retourzendingen niet vergoed. Het versturen van je retourzending per post zonder Track & Trace code is op eigen risico. Als klant ben je verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending, inclusief eventuele douanekosten: retourkosten worden niet vergoed. Houd er rekening mee dat er hoge kosten kunnen zijn voor het terugsturen naar China. Als het pakket de status "lost in transit" vertoont, zijn wij niet verantwoordelijk voor de retourzending.
Zodra we je retourzending hebben ontvangen, laten we je per e-mail weten dat de retourzending is ontvangen. We storten het aankoopbedrag binnen enkele dagen nadat we je retourzending hebben verwerkt terug op je rekening.
Helaas kunnen producten die aan een of meer van de volgende voorwaarden voldoen niet worden geretourneerd:
a. Voor verzegelde producten. Als het zegel verbroken is, kunnen deze producten niet geretourneerd worden.
b. Die door de handelaar zijn vervaardigd volgens specificaties van de consument (maatwerk).
c. Die duidelijk persoonlijk van aard zijn.
d. Die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden.
e. Producten als ondergoed, lingerie, panty's en verzorgingsproducten vallen niet onder het retourrecht. De reden hiervoor is hygiëne. Deze producten kunnen dus niet geretourneerd worden en worden niet in behandeling genomen.
f. Producten moeten binnen 14 dagen na aankomst worden geretourneerd.
Annulering van bestellingen
Het is alleen mogelijk je bestelling te annuleren 5 minuten nadat je de bestelling hebt geplaatst. Na 5 minuten worden onze bestellingen gestopt in het verwerkingsproces en daarna is annuleren helaas niet meer mogelijk.
Om je bestelling te annuleren kun je contact met ons opnemen via info@duvora.nl nadat je de bestelling hebt geplaatst.
Retourzendingen zijn altijd voor risico van de afzender, retourkosten worden niet vergoed.